jam!!!.. masa.. dulu x pntig, skrag?.. bapak die.. daa laju sihhh..

jam!!!.. masa.. dulu x pntig, skrag?.. bapak die.. daa laju sihhh..
arwah ayah aku meniggal 8 hari ak nk exam, dulu2 mmg pernah r mglamun s0rag2.. nty da keje nk kasi ayah & ma duit bulan2, nnty rayer nk bli baju rayer, nnty da sakit aku nk suapkan bubur... fuhhh!.. mgeluh ak.. sumer x kesampaian.... ak niy bukan anak y baik, selalu jgak wt ma marah.. tp xder r tahap derhaka si tanggang tuh.. ak nih pemalas, skarg pun still ag.. tp da 0k lar ckit ann.. da sedar diri.. beza giler nga dulu... bilik b'sepah2.. bengo0ng ak nih!.. skag da mature d0k umah sewa.. sumer da pndai.. paling best da x cm dulu, dulu ma y kejutkan.. skrg da x lagiiiiiiii........ apa aku nk ckp, syg apa y masih ader, jgn nk leka sgt.. o0wkeh!!..

Wednesday, November 7, 2012

aku kecewa!!!

assalamualaikum...
 hari niy aku dapat markah pb PERSONALITY DEVELOPMENT, aku dapat 59 jer... sebab aku kantoi time jawap hari tuh, aku tak ingat tajuk utama... tp alhamdulillah lah sebab tak fail untuk pb. insyaallah final aku akan buat btol2.. tiba2 plak rase risau, dulu tak rasa pon.. seriesly, sem niy aku malas nak belajar, cm ner lar agaknya nanty... ap lah aku nak jd,tp cita2 aku nak jadi lecture.. cbb c0usin aku da jd ckgu.. aku kena dapatkan jugak untuk mak aku.. aku anak sulong.. takkan lah niy jer aku mampu bagi kat die an... kecewa die nanty...

doakan aku semoga dapat tackle soalan final nanti... aku berharap sangat2...

No comments:

Post a Comment