jam!!!.. masa.. dulu x pntig, skrag?.. bapak die.. daa laju sihhh..

jam!!!.. masa.. dulu x pntig, skrag?.. bapak die.. daa laju sihhh..
arwah ayah aku meniggal 8 hari ak nk exam, dulu2 mmg pernah r mglamun s0rag2.. nty da keje nk kasi ayah & ma duit bulan2, nnty rayer nk bli baju rayer, nnty da sakit aku nk suapkan bubur... fuhhh!.. mgeluh ak.. sumer x kesampaian.... ak niy bukan anak y baik, selalu jgak wt ma marah.. tp xder r tahap derhaka si tanggang tuh.. ak nih pemalas, skarg pun still ag.. tp da 0k lar ckit ann.. da sedar diri.. beza giler nga dulu... bilik b'sepah2.. bengo0ng ak nih!.. skag da mature d0k umah sewa.. sumer da pndai.. paling best da x cm dulu, dulu ma y kejutkan.. skrg da x lagiiiiiiii........ apa aku nk ckp, syg apa y masih ader, jgn nk leka sgt.. o0wkeh!!..

Thursday, January 17, 2013

my new POLITEKNIK MERSING JOHOR

alhamdulillah satu sem jer aku kat luar, sem 2 aku dah dapat rasa dok kat poli baru... ingatkan dok kat poli baru jimat, tapi poyo jer semua tu.. tak pon, lau nak kuar bandar tetap gak kena kluarkan duit, lau dulu jalan kaki jer... bersyukur jelah dengan apa yang adakan, so untk adik2 yang nak masuk poli, lau nak rasa dok bangunan baru apply lah kat tempat akak niy, tp kos kat sini wt masa 2013 niy masih lagi kos lama.. 2 kos jer kat sini, sains kesetiausahan dan teknologi maklumat (diploma), baru2 niy kolej komuniti telah ditranfer ke sini, ramai lah ckit student kat cni.. cam dulu an, suram jerrr... nak cari pkwer pon susah, kate lecture aku laa. huxhux... tp mmg betul punn.. limited edition laa kononnya yee,,, poyo jer sumer niy_



cantik t0k?.. cntik laa sebab baru... tp dalam hutan, line pun ssah.. nsib lahh....
nty lau nak masuk poli, apply jer kat cni yer dik?..

2 comments:

  1. hi akak cuteee ! kmudhan asrama dr awl smpai last smester dia sdiakn ek?pmblnjaan smua mcm na ek? apa kbaikan atau ke kurengan msuk poli mersing ni ek ? saya msh 50/50 nk trima twrn ni...

    ReplyDelete
  2. assalamualaikum nurul
    saya erna dr jakarta indonesia.
    mau tanya kalau untuk kuliah disana utk asramanya bgmn dan makannya kita beli atau masak sendiri ya.
    trmkasih sblmnya

    ReplyDelete